لیگ اروپا آرشیو خبر ها
الگری: می توانیم در سویا به فینال صعود کنیم

الگری: می توانیم در سویا به فینال صعود کنیم

هنوز زنده ای، هنوز باانگیزه نشان می دهی و هنوز حرفی برای گفتن داری، بانوی پیر این بار در دقایق پایانی توانست از یک شکست رهایی یابد و بر خلاف روال این فصل خود در دقیقه پایانی به گل دست یابد تا امیدهای خود را برای یک دیدار سرنوشت ساز دیگر زنده نگه دارد.

 

مکس الگری، مربی یووه در پایان دیدار امشب تیم اش در نیمه نهایی لیگ اروپا که با تساوی یک بر یک مقابل سویا، حریف سرسخت اسپانیایی اش به پایان رسید، گفت:

 

بازی خوبی بود، به ویژه که در دقیقه پایانی موفق به گلزنی برابر آنان شدیم. ما در گلزنی درست مقابل دروازه و در حدود سی متری دروازه با مشکلاتی روبرو هستیم و اشتباه می کنیم. اینکه نگذاشتیم به گل دوم برسند خوب است. نیمه دوم بهتر بودیم و در پاس کاری های اخر توپ را از دست می دهیم و اشتباهات زیادی داریم اما در دیدار برگشت در سویا شانس رفتن به فینال را داریم.

 

پنالتی و خطا گرفته نشده

 

ما در مورد انتخاب و تصمیم حرفی نمی زنیم باید فقط به خودمان فکر کنیم ما باید قهرمانی را پس بگیریم در بازی های سری آ در رده دوم هستیم و در این رقابت ها هم به صعود به دیدار نهایی فکر می کنیم. اگر صحنه اشتباه نبود به او نمی گفتند و او را صدا نمی کردند اما ما همه چیز را می پذیریم و فقط به بازی فکر می کنیم. در لحظات سخت و حساسی بودیم و می شد با یک اشتباه گل دوم را دریافت کنیم اما بچه ها خوب کار کردند و این بار واکنش خوبی داشتند و آرام و جدی بازی کردند.

 

گاتی

 

همه بازیکنان خوب بازی کردند. اما انگیزه لازم را دارند و این انگیزه به تیم ما برگشته، بازگشت آن آسان نبود و این بازی نیز دیدار آسانی نبود. خوب دفاع کردیم و در طول بازی نیز خوب بازی کردیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: